Joergen Aaboe ile Mükemmellikten Çok Özgünlük

Yayınlanan: 2022-03-07


MK: [00:00:00] mesai saatlerinin başka bir bölümüne hoş geldiniz. Bu bölümdeyiz. Göreceksiniz, bugünkü bölümde bana katılan birden fazla misafirim var. Takımlar hakkında konuşacağız, takımlar yaratmak, ama aynı zamanda kulağa pek hoş gelmediğini bildiğim bir başarısızlık kültürü yaratmaktan da bahsedeceğiz. Bana mantıksız geliyormuş gibi, orada gördüğünüz tüm broetry, başarısızlık gibi bir seçenek değil.

İlerlemenin tek yolu bu. Ama sanırım bugünkü bölümde, ve ile konuşmayacağım ve bu kavram etrafında konuşmayacağım. Başarısızlık ve neden başarısızlık aslında başarımızın anahtarıdır. Bugünkü bölümde, iki inanılmaz, olağanüstü insan var. Alyce tarafından, marka içerik yöneticimiz Xtrordinair'in boş zamanlarında slash'ı kesen Sara Pion da aramıza katılıyor.

Dışarı çıkıyor ve sadece şaşırtıcı insanları eğik çizgi gibi öldürücü içerik üretiyor. Hoş geldin Sara.

Ayrıca çok mütevazı, sizin de anlayabileceğiniz gibi. Bir de Joergen Aobe'miz var. Doğru. Bunu telaffuz ettim. Doğru. Bunu ben karıştırmadım.

Joergen: [00:01:29] Doğru. Bu tamamen berbattı, ama sorun değil. Herhangi bir telaffuzu kabul ediyorum. Bunu önceden sormamanızı ve bunun yerine sadece bunun için gitmenizi seviyorum. Yani, herhangi bir telaffuz tamam.

Joergen olarak birlikte gittiğim kişi, A-Bow.

MK: [00:01:48] Tamam. Doğru. Ama şuna bakın, başarısızlığı kucaklamak ve bunu liderlik tarzınız olarak yanınızda taşımak hakkında gerçekten bir bölüm oluşturmak isteseydim, bu yüzden adını karıştırmak istedim, canlı yayında, aslında, sadece alıyorum, yapmadım Adını orada karıştırmak istiyorum.

Ben sadece bunu yaptım, yani, tamam. İçeri girdin. Ama OB bekle, bunu tekrar söyle, ama bir yay tekrarla,

Joergen: [00:02:13] bir yay bağlamak gibi,

MK: [00:02:15] bir yay. Mükemmel, mükemmel. Mükemmel. Çünkü ilk defa mesai saatlerinde bizimle. Alyce Love'da herkesin beşten dokuza kadar olan yaşları hakkında daha fazla bilgi edinmek için buradayız, ya da başka bir deyişle, şapkanızı kapattıktan sonra ne yaptığınızı ve uzun bir İş Gününün sonunda, beşe dokuzu nedir?

17:00 - 09:00 saatleri arasında ne yaparsınız?

Joergen: [00:02:36] Sorduğunuz için teşekkürler. Bu soruyu seviyorum. Altı aylık dört buçuk yaşındaki Western ve Callan'a, iki küçük dostuma bakmanın ve aşırı miktarda aşırı rap müziği dinlemenin bir bileşimi.

MK: [00:02:53] Altı aylık ve dört yaşındaki çocuğunuzla mı?

Evet, aslında,

Joergen: [00:02:57] evet, şu anda dört buçuk yaşındaki çocuğun bir şeyler toplamaya başlamasıyla ilgili bir sorunla karşılaşıyorum, ama bunu yapabildiğim sürece zorlayacağım. Yapabilmek. Evet. Peki.

MK: [00:03:06] Tamam. Ve eğer izleyen biri varsa, altı aylık ya da dört yaşındaki çocuklarına rap dinletmekten hoşlanmayacaksanız ya da bu demografi için en uygun olacağını düşündüğünüz herhangi bir örneklemeniz var mı?

Joergen: [00:03:19] Oh, vay. Bu uzun sürebilir. Buna geri dönebiliriz. Evet, bence, bence gerçekten yapmalıyız, umarım yaparız.

MK: [00:03:28] Tamam, harika. Ve Sara, mesai saatlerinin bir bölümünde ilk kez olduğun için, ama beşe dokuz,

Sara: [00:03:35] Doğam gereği çok hiperaktifim. Kesinlikle kendi kendine teşhis konmuş veya teşhis edilmemiş DEHB, ya DEHB olduğuna karar verdim.

Bu yüzden, koşarak ya da yapabildiğimde boks yaparak ya da yoga yaparak ya da güç, antrenman gibi şeyler yapmaya çalışarak çok zaman harcıyorum. Benim de iki kız kardeşim var ve onlarla çok vakit geçiriyorum. Ben klasik bir ortanca çocuğum, ama sorunsuz olan türde, iki tür ortanca çocuk türü vardır.

Ben çok sorunlu gibi buluyorum. Ve sonra büyük ölçüde sorunsuz, kendimi içinde buldum. Ve ikincisi

MK: [00:04:15] Büyük ölçüde u problemli problemde, sizin çok büyük ölçüde problemsiz olduğunuzu onaylayabilirim

Sara: [00:04:20] Temelde hiç dramatik bir deneyimim olmadı. Senden nefret ediyorum anne evresi. Ve sanırım beni bu kategoriye sokan da bu oldu.

MK: [00:04:27] Tamam. Anladım. Ama yine de zaman var. Yani asla bilemezsin. Mükemmel. Peki. Bu yüzden, bugünkü bölüm için, insanları dürüstçe, her ikisinin de, bilirsin, birbirlerinin nasıl olduğu konusunda yönlendirmekle başlamanın gerçekten harika olacağını düşünüyorum, çünkü bugünün hikayesinin Genesis'i budur. Sara Joergen. İkiniz de birbirinizi nasıl tanıyorsunuz?

Joergen: [00:04:50] Önce gitmekten mutlu olurum. Ben sadece bir hayranıyım, değil mi? Bu yüzden, Sara'yı LinkedIn'de bir süre önce fark ettim ve yayınladıklarının harika olduğunu düşündüm. Ve açıkçası o zamanlar Drift ekibinin bir parçası olarak, ben de Drift pazarlama çalışmalarının büyük bir hayranıydım ve özellikle bir, bir gönderi vardı. Ve sanırım sana bunu sormuştum, Sara.

Ve detayları hatırlamıyorum. Bu yüzden düzeltmelisin, beni düzelt. Ama dikkatimi çeken bir şey oldu. Sanırım siz HYPERGROWTH ya da bir tür etkinliği tanıtıyordunuz ve sokaklara çıktınız ve küçük şeyler gibi, yırtılmış kağıt parçası gibi bir şeyler koydunuz. Ve bu çok saçmaydı, değil mi?

Sanki işte bu B2B SAS şirketi bu şeyleri ağaçların üzerine koyacak ya da. Boston gibi rastgele anketler var ama sonra bunu videoya kaydedip LinkedIn'e koyarak benim gibi hiper-büyümeye gitmek isteyen insanların gerçekten çok eğlenceli olduğunu görmelerini sağladım. Bunun ne kadar iyi olduğunu bilmiyorum, belki paylaşabilirsin, ama bu, "Ah adamım, yapmalıyım, buraya daha fazla dikkat etmeliyim" dediğim ilk şeylerden biriydi.

O zamandan beri sadece hayranıyım.

Sara: [00:05:58] Evet. Sanırım bu aslında bir satış toplantısı içindi. Evet, büyük bir olay gibi bile değildi. Biz de Boston'da gerçekten güzel bir gün gibiydik. Dışarı çıkmak istiyoruz. Mesela video adamımız gibi bunu nasıl halledebiliriz? Ama ben, ben sadece senin yeniden, gerçekten hevesli olduğunu hatırlıyorum, ama aynı zamanda sadece isteyen türden biri de değildin.

Hayran çocuk gibi, ama daha çok senin gibi olmak yerine bizimle sohbet etmek istedin, bu harikaydı. Seni seviyorum gibi, ama daha çok, tıpkı pazarlama hakkında nasıl düşündüğünüzü, markanızı nasıl sunmayı sevdiğinizi nasıl düşündüğünüzü merak ediyorum. Ve gerçek bir konuşma yapmak istiyorum.

Bana değer verebilirsiniz ama ben de değeri geri vermek istiyorum. Ve bence bu tür etkileşimler çok yaygın değil ki bu da bir serseri. Ama sanırım bu yüzden yaptığımız tüm konuşmaları gerçekten takdir ediyorum çünkü bunun iki taraflı olmasını istiyorsunuz, bilirsiniz, sunacak bir şeyiniz var ama aynı zamanda o kişiden bir şeyler öğrenmek istiyorsunuz. ulaştığınız şey.

Ve bence bu, bilmiyorum. Bu. Bu sadece herkesin sahip olması gereken bir yetenek. İşte bu yüzden Screen Cloud'un ortaya koyduğu olay hakkında konuşmaya başladık ve senin gibi, neye baktığına dair bana bir göz attın. Ve sonra nihayet etkinliği başlattığınız gün geldiğinde, MK, devam eden etkinlikle ilgili yazınızı bana mesaj attı ve ben Kay'ım, bu harika oldu.

Bu çok havalı. Bunları nasıl bir araya getirdiklerini seviyorum. Mesela alalım. Sizinle mesai saatleri için tekrar konuşalım. Ben de iki, üç hafta önce bu olay hakkında tam anlamıyla konuşmuştuk dedim. Sanki onu yakalayabilirmişiz gibi, onları mesai saatlerinde alabilirmişiz gibi, sanki oluyormuş gibi ve şimdi buradayız.

Ve şimdi

MK: [00:07:46] işte buradayız. Dolayısıyla bu hikaye, markaların dünyaya yaydıkları pazarlamaya nasıl özgünlük ve ilişki kurma becerisi kazandırabileceğine dair en iyi hikaye gibi. Dolayısıyla, B2B ürününüz hakkında pazarlamacılara pazarlama yapmak isteyen bir şirketseniz, bugün kazanan şey bu kadar samimiyetsiz değil. Çok kendi kendine hizmet eden içerik.

Onun. Sarah'nın bahsettiği videoda pazarlamacıdan pazarlamacıya öğrenmeniz ve büyümeniz ve geliştirmeniz gereken etkileşimler, bir ekip olarak ilk etkinliğiniz olduğuna inandığım bir etkinliği başlatma, deneyiminiz hakkında oluşturduğunuz mini bir belgeseldi, doğru. İçeri girdin ve sen, bir mini yapmaya karar verdin.

Bunun dışında bir belgesel, bu özgünlüğü getirmenin harika bir fikir olduğunu düşündüm ve diğer pazarlamacıların sahip olduğunuz deneyimde kendilerini görebilmeleri için bu ilişkilendirme yeteneğini getirdim. Ama sormak zorundayım, bu bir, bu fikir nereden geldi? Bir etkinlik planlama deneyiminizden mini bir belgesel yapma fikri nasıl ortaya çıktı?

Joergen: [00:08:55] Evet, hepimiz bunun ne kadar acı verici olduğunu biliyoruz, değil mi? Herhangi bir noktada herhangi bir biçimde herhangi bir olay koymak için, doğru. Bu acı verici bir süreçtir. Yine de biraz komik, acılı bir süreç gibi. Yani bunun fikri aslında başka olaylar sonucunda ortaya çıktı, olan başka şeyler. İlkbaharda, bu videoyla karşılaştık, aslında bu belgesel, bize ilk B2B belgesel dizisi olarak sunulan, üç 60 öğrenme ile oldu.

Ve Joey'e biniyordu. Bu içerik direktörünü işe aldılar ve işte birkaç hafta gibi ilk önce tamamını belgelediler. Ve o sırada ekran bulutunda içerik şefimiz Beth bunu bulmuştur ve kameramanımız Tony de onu görmüş ve onun hakkında konuşmaya başlamıştır. Ve dedik ki, vay, bu, bu harika.

Doğru? Bunun gibi bir sonraki seviyeye taşıyor. Sanırım hepimiz videonun bir süredir büyük bir rol oynadığını biliyoruz, ancak bu uygulama farklıydı. Bu yüzden "Ah adamım" diye düşündük ve çok şanslıyız. Bilirsiniz, bu şirket ekran bulutuna girdim ve içeriğe çok fazla yatırım yaptık.

Tam zamanlı kameraman. Demek istediğim, siz de bunu biliyorsunuz. Yani. Birçok yönden acı verici olan bir haftalık sanal etkinliği yapmaya karar vermeden önce olan şey. Biz de bir kitap yazacağımıza karar vermiştik ki aslında kurucular kitap yazsın diye kurucularımıza gönüllü olmuştuk ve işe başladık.

MK: [00:10:26] Biz buna gönüllü olarak söylenen vauluntelling diyoruz.

Doğru. Evet.

Joergen: [00:10:30] Tamam, güzel. İşte gidiyorsun. Evet. Aslında kitap fikrine pek itibar etmeyeceğim, ama bu bir pazarlama sohbetinde ortaya çıktı, bir tür anlatı sohbeti ve biz karar verdik, tamam, şey, Mark ve David gibi, kurucular, Screen Cloud'un kurucularından ikisi, tıpkı evet, bir kitap yazacağız gibiydiler.

Emin. İşte o zaman, vay be, bunu belgelemeliyiz diye düşündük. Muhtemelen yapmamız gerektiği gibi, Allah'ın Joey'i kitaba dahil etmesi gibi uygun bir belgesel dizisi yapmalıyız. Şimdi bir kitap yazmak biraz zaman alıyor. Doğru. Yani David ve Mark'a saygısızlık yok, yazıyorlar. Ve aynı zamanda bir iş yürütmek ve bir kitap yazmak zor.

Yani biz adiliz. Fark ettim ki, evet, bu şey yayınlanana kadar bu biraz zaman alacak. Ve böylece çok fazla teslim süresi oldu. Ve sonra olay ortaya çıktığında ve biz de, bilirsin, siktir et, bu etkinliği hazırlayıp yapmak için iki ay alacağız dedik. Ve bunun mutlak bir bok gösterisi olacağını biliyordum.

Böyle olacağı için kendimi kötü hissettim, ama bu konuda da biraz heyecan duydum. Doğru. Mesela, evet, hadi, hadi bununla çıldıralım. İşte o zaman dedik ki, tamam, sadece bunu yapmalıyız. Belge dizisi ve bilirsiniz, üç, üç bölüm. Ve aslında şimdi dördüncüsünü yapacağız çünkü neden olmasın?

MK: [00:11:48] Şu anda bölüm yükselişinin neresindeyiz? Bu, tam da gerçekleşen süper meta an gibi röportaj yaptığınız kameramızın ekran dışı görüntüsü.

Joergen: [00:11:56] şimdi.

Gerçekten öyle umuyoruz.

Sara: [00:12:00] Bahsettiğin şey, dediğin gibi, olaylar sancılı bir süreç ve bunun bir nevi olduğunu hepimiz biliyoruz. Kimse bundan bahsetmiyor. Herkese açık gibi, sanki herkes bir olayı bir araya getirmiş gibi. Bu harika. Kontrol etmelisin. Çok değerliymiş gibi, esasen şuna odaklanalım, bu gerçekleştiğinde buna çok değecek.

Ve bence bu iyi, tıpkı gibi. Giriş, neden ilk etapta sizinle konuşmak isteyeyim, çünkü çok fazla olumlu dikkat getiren bu parlak ve parlak pazarlama girişimlerinin içsel olarak acı verici olduğu ve bu normal olduğu konusunda çok açıksınız. ol, beğen, bundan daha çok nasıl bahsedebiliriz, insanların güvendiği bir marka yaratmaya çalışırken yaşadığımız acılar ve bu acıdan bahsetmenin insanların size daha çok güvenmesini sağlıyor çünkü deneyimleriniz konusunda gerçekçi oluyorsunuz.

Yani ben sadece, bu senin kim olduğunla kökleşmiş durumda. Yani, başka biri olmaya çalışıyorsanız, ne yazık ki, asla başaramayacaksınız, çünkü siz gerçekten kendiniz gibisiniz, ki bu harika.

Joergen: [00:13:18] Evet. Her yerde. Baktığın her yerde. İşte buradasın. Biliyor musun, doksanların sonundaki en sevdiğim rapçilerden birinin, Pomona, California'dan şekersiz bir sözü.

Muhtemelen başkaları tarafından daha sofistike insanlara da muhtemelen bunu söyledi, ama yine de, en son alıntı yapılan kaynak, iyisin. Bence bu çok iyi bir nokta Sara, bu. Bu soru doğru. Gerçekten ne kadar acı verici olmalı? Ve bunu yapan herkes. Pandemi öncesi günlerde devasa bir ticaret fuarı mı, yoksa süper gürültülü bir çevrimiçi dünyada sanal etkinlikler mi, yoksa her neyse, bilin, değil mi?

Sanki bunu yaşadıysan, biliyorsun, bu zor, ama ve bu bir nevi, sağa doğru bir acele var. Ve adrenalin var ve sonra heyecan vardı. Yani her türlü duygu var, ama bu soru, gerçekten bu kadar acı verici mi olmalı? Ve aynaya gerçekten bakmam gereken yer burasıydı.

Doğru. Çünkü sürecin başlarında fark ettiğim şey, ekibin lideri olarak, aslında, bilirsin, olması gerektiği kadar organize veya süreç odaklı olmasa da bizim için zorlaştıran şeyler yapıyordum. . Tüm bu şeyin tam vizyonunu, erkenden gerektiği kadar etkili bir şekilde karşılayamam.

Farklı kilit ekip üyeleriyle nasıl etkileşim kurduğumu. Bu sekiz hafta boyunca daha iyi yapabileceğim o kadar çok şey vardı ki, gerçekten daha iyisini yapmalıydım. Ve. Sanırım bazı bölümlerde, CEO'muzun bile Slack hakkında yorum yaptığı gibi, bilirsiniz, ve sanki, bilmiyorum, ikinci bölüm düştü ya da öyle bir şey, adam, gerilimi hissedebiliyorsun, biliyor musun?

Ve gerçekti. Orada gibiydi, takımda bir gerginlik vardı. Ve bu, stresli durumların bir yan ürünü olsa da, bunu en aza indirmek, benim üzerimde. Doğru. Ve ben ve ben yapmadım, yani evet, işte gidiyorsunuz.

MK: [00:15:19] Bence bu çok önemli, değil mi? Çünkü o an, geçmesine izin verdiğiniz o özgünlük ve dürüstçe savunmasızlığınız için teşekkür ederim, çünkü ekibinizi her şeyden önce sadece bir etkinlik yürütmek gibi bir duruma sokmak, kendinizin içinde bulunmanız, içinde olduklarında insanları belgelemeniz için savunmasız bir konumdur. onun kalınlığı.

Bir de senin savunmasızlığını ikincil olarak ortaya koyman için, ben ekibimi daha da zorlaştırdım. Bundan daha fazlası lütfen. Neden, insanlar çok açık olmadığında ve liderler, evet, topu düşürdüğüm gerçeğine açıkken. Ben kendimi aşıyorum çünkü hepimiz böyle büyüyoruz. Her şeyi batırarak deneyimlediğiniz o büyüme anı, muhtemelen bir etkinlik düzenleme konusunda sahip olabileceğiniz en iyi öğrenme deneyimiydi.

Ben, bu güvenlik açığı hakkında çok ilginç olduğunu düşündüğüm şey, ekibinizde var ve gerçek şu ki. Alice'de biz de aynı şeyi yaşadık, muhtemelen etkinliğimizi yürüttüğümüz ve üç hafta içinde bir kuruşun etrafında dönmemiz ve bir etkinliği hızlandırmamız gerektiği zamanki gibi. Ve gördüğüm şey buydu, bu durumda gün gibi netti, Aman Tanrım, biri anladı.

Onu alan başka bir marka var mı? Kim bilir ne hale geldim? Hayır, geceleri beni ne ayakta tuttu? Takım arkadaşlarımı geceleri neyin ayakta tuttuğunu biliyordum. Ve ben, bence her şeyden önce, o anı yarattığınız için teşekkür ederim. Ama aynı zamanda, kazanmanın hepimizin anlatması gereken tek hikaye olmadığı örneğinde tonu belirlediğiniz için teşekkür ederiz.

Kayıplar hakkında konuşmaya daha fazla zaman ayırmamız gerekiyor ki hepimiz öğrenebilelim ve büyüyebilelim ve ortaya çıkan yeniliği kutlayalım, bilirsiniz, belki kazanamamak ve o muzaffer, şanlı anı yaşayamamak, evet, ezdik. BT.

Joergen: [00:17:06] Evet. Eğer öyleyseniz, gerçekten harika olmaya çalışıyorsanız, büyümenin başka bir yolu yoktur.

Ve eğer büyüme yolunda çalışmak zorundaysanız, biraz acıyı da atlatmak zorundasınız, değil mi? Sadece, başka yolu yok. Ve bizim için, biz, gerçekten bir ekip olarak gerçekten harika olmaya çalışıyoruz. Sadece, biliyorsunuz, bu süreçte kendimize sadık kalmalıyız ve bu bedeli ödemek zorundayız.

Doğru. Bu yüzden benim için, Oh, vay gibi olduğum yerde ortaya çıkan bazı özellikler vardı. Sanki bundan daha fazlasıydı. Biraz kısa kaldık. Daha çok gibiydi. Aslında bunu gerçekten berbat ettim, bir çeşit, bilirsin, soracaktım. Yani o zaman bildiğiniz gibi oldukça küçük bir ekibimiz var, tam zamanlı pazarlama ekibinde yedi, yedi kişi gibi.

Ve bilirsiniz, tasarım, video yazımı, biliyorsunuz Lifecycle tüm bunları ödedi. Doğru. Ve tabii ki içerik. Ve böylece takımda, etkinliği yürütmek için gerçekten uygun görünen bir kişi vardı. Doğru. Kendimi bunun dışında tutmak gibi ve tıpkı, neden beğenmiyorsun, bir nevi bunu çalıştırmıyorsun.

Ve şimdi fark ettim, en azından yarısında biliyorsun, muhtemelen bundan daha uzundu, buna. Dostum, sanki bu kişiyi başarıya hazırlamıyorum, bilirsiniz, ve tabii ki yakınlaştırma üzerinde bu tür bir kalp kalbe anımız vardı. Ve dedim ki, bak bok. Gerçekten üzgünüm. Sana olayı verdiğimi fark ettim ama aslında sana olayı vermedim.

Ve bilirsin, omuzlarımdan gelen yükü biraz görebiliyordum çünkü söylediği şey aynen şöyleydi, teşekkür ederim, bilirsin, bunu kabul ettiğin için teşekkür ederim çünkü benim yapmaya çalıştığım bu değildi. olayı mikro yönetin. Bunu yapmadığıma gerçekten inanıyorum. Ama bunun vizyonu bir nevi gerçek zamanlı olarak gelişiyor olduğu için, o kadar çok şey oluyordu ki ve hala insanların etkinlikte konuşmasını sağlamak için üzerimde çok fazla yük vardı, vb. içinde.

Doğru. Ve senin yaptığın gibi bu kadar temiz olmadık, sadece öyleydi. Sadece dağınıktı. Sanki gerçekten dağınık ve gerçekten acı vericiydi. Ve baştan sona insanların bununla mücadele ettiğini ve kopyanın ne zaman bir araya geleceğini söyleyebilirdiniz. Hiçbir şey bilgilendirilmiyor. Karar vericinin sadece bir kuruşta tasarımı sevmesi gerektiği gibi.

Sanki her şey berbattı ve gerçekten benim hatamdı, anlıyor musun? Ama bu aynı zamanda bu döneme girerken ihtiyaç duyduğumuz baskı testleriydi. Bizim için hiper-büyümenin nasıl olması gerektiğini biliyorsun. Doğru? Ve böylece ekibimizin istediğimiz kadar harika olması için çok daha iyi bir lider olmam gerekiyor.

Ve fark etmeliyim ki, bilirsin, bana karşı olmalı. Doğru. Bunun üzerinde çalışmalıyım. Ve sonra, takıma bunun gerçekten böyle olduğunu göstererek hepimizin fayda sağlayabileceğine inanıyorum. Yani. Orada benim için övünecek bir şey olduğunu düşünmüyorum, ama doğal geliyor. Ve bence bu nasıl, evet, eski haline döndü, eğer harika olmak istiyorsan, bu boktan bazı şeylerden geçmelisin.

Hmm,

MK: [00:20:27] ama sanırım Maya Angelou da öyleydi ve bu alıntıyı keseceğim, ama bu, insanların ne söylediğinizi hatırlamadığını söyledi, ama onlar, nasıl yaptığınızı hatırlıyor musunuz? hissediyorlar mı? Ve o anda, sadece o çalışana görüldükleri, duyuldukları ve organizasyonlarındaki liderden ihtiyaç duydukları desteği almış gibi hissettirmekle kalmadınız.

Şimdi de bunu, insanlara o anda nasıl hissettiğinizi göstererek ve onlara kendilerini görmeleri için bir referans anı vererek, ne diyeceğinizi biliyor musunuz? Ben o durumla ilgiliyim. Tam olarak aynı pozisyonda olmamız biraz korkutucu. Neredeyse bir T gibi koştuğumuzda, olayımızı da koşturduk.

Ve yalnız değiliz, burada sadece biz iki takım değil, sadece etkinlikler ve benzeri şeyler yapıyoruz. Ter mermileri ve pislik ve pislik gibi sola, sağa. Ve merkez. Bunu yapan başka takımlar da var. Ve tekrar, her şeyi ortaya koymak için bir sonraki adımı attığınız ve sadece şunu söylemeniz, o savunmasızlığa geri dönüyor, biliyor musunuz?

Bu bizim için bir büyüme fırsatı. Ve başkaları için bu kadar acı verici bir büyüme fırsatı olmak zorunda değil. Hikayelerimizi paylaşalım ki insanlar bu barikatları aşabilsin.

Joergen: [00:21:37] Evet, iyi söylemek gerekirse, bilirsiniz, bu tipik olarak çoğumuz için, bence bu bir etki süreci. Doğru. Ve bununla yaşıyoruz.

Yani, tamam, böyle olacak gibi bazı benzer dereceler var. Ama asıl hatalar, bilirsiniz, asıl başarısızlıklar, bunları dile getirmek zorundayız ve Sarah'ın söylediğine geri döndük. Mesela, gerçekten bu kadar dağınık olmak zorunda mı? Bu o kadar zor mu olmalı? Ve hayır, bunu yapmaya çalışan başkaları için olmak zorunda değil.

Yani evet, eğer yapabilirsek, insanlara yardım edebilirsek, o zaman bu harika.

Sara: [00:22:11] Ya da belki o kadar dağınık olması gerekiyordu ama bunu bilmiyoruz çünkü biri bundan bahsediyor. Bu belgeseli yapmanızın neden bu kadar harika olduğunu düşünmemizin diğer bir nedeni de, hepimiz, bu filmde yer alan herkes.

Bir olayı bir araya getirme süreci, kahretsin, bu zor. Ama senin olduğun gerçeği, hayır, hayır. Evet evet. Hepimizin aynı fikirde olduğu gibi, Oh, tamam, şimdi yapabiliriz. En azından bu kısımda rahatlamış hissedin ve sonra hayatımızı kolaylaştırmaya çalışın ya da etkinlik sürecimizi nasıl kolaylaştırdığımızı paylaşmaya başlayın, pazarlama süreçlerimizin bu bölümünü nasıl kolaylaştırdığımızı paylaşmaya başlayın.

Artık hepimiz aynı sayfada olduğumuza göre, çünkü paylaşmak ve bu kırılganlığa sahip olmak gibiydik, Hey, bununla gerçekten mücadele ettik. İşte bunu nasıl atlattık. Ya da şöyle, keşke atlatabilseydik diyorum çünkü bir dahaki sefere kesinlikle böyle bir hikaye yapmadık.

Joergen: [00:23:04] Biliyorsunuz, tüm bunlarla ilgili beni etkileyen bir şey var, özellikle de bu sanal olaylar meselesi, değil mi?

Şu anda sanal olaylar hakkında sanal olaylar görüyor musunuz? Doğru. Ve şu ipuçlarını duyarsınız, Ah, bilirsiniz, çekiliş yapmak gibi, bilirsiniz, ilgi çekici olduğundan emin olmak gibi, bilirsiniz, tüm bu şeyler. Evet. Mükemmel. Emin. Gerçekten konuşulmadığını hissetmediğim şey, bunun gerçekten başlayan A'dan Z'ye tam olması.

Olaya gerçek bir kimlik vermek. Oh, bir web seminerine ev sahipliği yapıyoruz gibi değil. Bu, bir marka buluyorsunuz, şirketinizin markasıyla eşleşen bir marka. Ve bununla ilgili çözmen gereken her şeyi çözüyorsun. Neredeyse anında, çünkü sanal bir etkinlik üzerinde çalışmak için altı ayı var.

Doğru. Sanki bu iş böyle değil. Yani ne için kaydolduğunuzu anlamak. Sanırım öyleydi. Bunu biraz anladım, ama gerçekten anlamadım, orada gerçekten bir vizyona ihtiyaç vardı. Ve muhtemelen evrenle de benzer, siz bunu yaparken, tamam, bu yeni, beşten dokuza kadar bir şeye sahibiz, ama bu gerçekten nasıl hayata geçiyor?

Yani lojistikten çok daha fazlası, değil mi? Bu çok daha fazlası, emin olun, bilirsiniz, bunlar barizmiş gibi, çekiliş fikrini seviyorum, ama bana pek yardımcı olmuyor.

MK: [00:24:23] Evet, aynen. Aynen öyle. Bir olay ile bir deneyim arasındaki fark, her şeyin iç içe geçtiği ve içinde bir bağlantı ve süreklilik ipliğine sahip olduğu, bağımsız, bilirsiniz, boktan bir şey olduğu zamandır.

Oluşturmaya çalıştığınız deneyim türünde bir çekilişin yeri olmayabilir. Bir başkasının beğenme etkinliğinde olduğu gibi, çekiliş aslında ana temadır. Sanki seyircileri harekete geçirmek istiyoruz. Sahip olduğumuz bu çekiliş etrafında çekiş kazanmak ve ivme kazanmak istiyoruz. Sadece oraya koyduğunuz süreklilik ipliğidir.

Ve. İçine koyduğunu düşündüm. Bana çarpan şey, kendin için nasıl daha da zorlaştırdığını düşündüğünde, bu gerçekten de bazı takımların gibi olduğunu düşündüğüm bazı operasyonel şeyler gibi, hayır, kilitlendik. Olay operasyonlarını nasıl yürüteceğimizi bildiğimiz gibi, ekibinizin gerçekten iyi yaptığını düşündüğüm şey buydu.

Bir olay yaratmakla bir deneyim hakkında düşünmek arasındaki fark. Yani lojistik gibi bir alanda topu düşürmüş gibi hissedebilirsiniz, koordinasyonları var, delegasyon gibi operasyonları var. Aslında, bu tarafları olumsuz olan diğer insanların çoğunu kazandığınızı düşünüyorum, çünkü yarattığınız katılımcı deneyimini düşündünüz.

Ve sadece başka bir kuruş, bir düzine olan bir olay yaratmadı.

Joergen: [00:25:45] Mm. Evet. Bunu söylediğin için teşekkürler. Yani, kesinlikle yolunda giden şeyler oldu, yaptığımız bazı şeyler, doğru. Bazı konularda haklıydık. Ve biz hala o olayı başarı olarak görüyoruz. Ve yine de belgesel serisini bir başarı olarak görüyoruz ama daha başarılı olabilirdi.

Bunu atlatmak daha az acı verici olabilirdi. Ve bilirsiniz, daha da fazla etki yaratabilirdik ama bununla yaşıyoruz, değil mi? Çünkü şimdi bu öğrendiklerimizi yanımıza alıyoruz ve bir sonraki oyuna kendimizi hazırlıyoruz. Kurucular hakkında bu belge dizisini yaparken, bu kitabı yazarken biliyorsunuz, bunun biraz daha iyi olması gerekecek, bilirsiniz, değil mi?

Bunun dağılımı biraz daha iyi olmalı, sanki bu adımları atmaya devam etmeliyiz. Ve bu sadece burada başka bir şey. Bunun sadece daha iyi olmaya çalıştığın bir oyun olduğunun farkındasın, değil mi? Yaptığın her şeyi daha iyi elde etmeye çalışıyorsun ve bir şeye çok fazla şey koymuyorsun gibi.

Ve bilirsiniz, bir sonraki şeye geçersiniz ve şimdi bildiklerinizle daha iyisini yapmaya çalışırsınız.

MK: [00:26:53] Bence de ilerleme var.

Sara: [00:26:55] Evet. Ve sen ve ekibin nasıl. Belge dizisinde ve etkinlikte gündeme getirdiğiniz konularla ve bunları kamuya açık bir şekilde nasıl konuştuğunuzla, bunları gömmek ve bundan bir daha asla bahsetmemek ve bunun bir başarısızlık olduğunu söylemek size yardımcı olacaktır. şirketiniz o hiper-büyüme şirketi, çünkü zaten tanımladınız, kurdunuz ve beğendiniz, gerçekten güçlü markalarınızın davulunu çalmaya devam ediyor.

Şimdi, hepimizin bildiği gibi, ekran kalabalık ekran bulut markası ne hakkında çünkü sadece bu olay hakkında konuşmayı bırakmadınız. Bittiğinde, bunun hakkında daha fazla konuşmaya başladın ve gibi olmaya başladın ve dürüsttün ve tüm ekibin bu tür konuşmalara katılmayı sever gibi oldu.

Bence iyi hikayeler anlatanlarla sadece iyi hakkında hikayeler anlatanları ayıran da bu.

Joergen: [00:27:55] Hmm. Evet. Evet. Ve bu ifade ile ısı.

MK: [00:27:59] Bu iyiydi. Bu iyi oldu.

Joergen: [00:28:03] Bu sağlamdı. Ve buna ekleyeceğim bir nokta, siz bunu söylerken, bu şey hakkında.

Ekip olarak biz, değil mi? Sanki bu işin diğer kısmı da bir ekip olarak bize yatırım yapmaya devam etmek. Bir takım olarak nasıl daha iyi olabiliriz, beğenmek yerine, bu bir şeyin metrikleri nasıl olabilir, bilirsiniz, olduğu gibi. Gerçekten başarılı olmamız için. Katil bir takım olmalıyız. Ve biz de bunu yapmaya çalışıyoruz.

Ekran bulutundaki ana hedefim gibi. Bilmiyorum, eğer biliyorsanız, kurucular bunu duymaktan hoşlanırlar ama asıl amacım aslında harika bir ekip oluşturmak. Ve bunun için sonuçları teslim etmek için, tam tersi değil. Ve bunda da, başlarsın. Takıma bu tür bir baskı ve yoğunluk yüklediğinizde, her bir birey ve belirli dinamikler hakkında başka türlü bilmeyeceğiniz birçok şeyi de öğrenirsiniz.

Ve hepsi büyük bir başarısızlık ve kan banyosu gibi değil, değil mi? Aynı zamanda nüansları çözmek gibi. Ekipteki bir kişinin belgesel dizisinde yer almak istemediğini çok güçlü bir şekilde hissettiği ilginç bir şey vardı. Ve bilirsiniz, benim için biraz öyleydi, bu, Şaşırtmak gibi bir şeydi.

Bir pazarlamacı yapmazdı ama aynı zamanda, vay be, sahne arkasında daha fazla olmak isteyen birinin olduğunu bilmek benim için gerçekten önemli bir şey ve bununla mutlaka rahat değil. O zaman buna saygı duyarsın ve anlarsın ve insanları biraz daha tanırsın.

Birkaç ekstra soru sordun ve biliyorsun, bu tür şeyler gerçekten önemli.

MK: [00:29:43] Evet, yapıyorlar. Ve bence bütünsel olarak bizim için biraz aydınlattığınız şey bu. Bize ve Alyce'deki ekibimize neler kattığınızı tam olarak özetleyecek olursak, ekibinizin her yönünü getirmenizde bir sakınca yoktur.

İyi, kötü, çirkin ve başka türlü ön plana çıkarmak için takımı geliştirmek ve dürüstçe çözmek, her şeyden önce öğrenme deneyimi. Bu hiper-büyüme aşamasına girmek üzereyken, tam o sırada, bu düzeydeki savunmasızlığı ve özgünlüğü hedef kitlenize kademeli olarak yayınlayın, çünkü kendinizi içeride kimlerle pazarladığınız ve kendinizi nasıl dışarıda pazarladığınızla karşılaşacaksınız.

Bu yüzden, sadece bölümümüzde bize katıldığınız ve aynı zamanda bunu tekrar ilettiğiniz için teşekkür etmek istiyoruz. Az önce hepimizle paylaştığınız deneyim, o etkinlikte edindiğiniz ve son derece ilişkilendirilebilir bulduğumuz tüm şeyleri ve herhangi bir anda kendimizi birey olarak gördüğümüz şeyleri gün ışığına çıkardığınız temel öğrenmeler. belgesel serisi.

Bunun için teşekkür ederim.

Joergen: [00:30:49] Peki, teşekkürler çocuklar. Bunu duymak harika. Ayrıca, Sara, teşekkür ederim. Çünkü daha önceki konuşmanın bir parçası da, etkinliğimizi nasıl yapacağımıza dair yardım almak için Sara'ya ulaşmamdı çünkü sizler evren yapmıştınız. Bu yüzden evet, yaptığınız şeyin büyük hayranınız ve sizi gerçekten takdir ediyorum.

Bana sahip olduğun için teşekkürler.

MK: [00:31:09] Elbette bunu seviyoruz. Vermeye devam eden hediye, sadece kaşlarını çattı, etrafta, etrafta. Evet. Sevdim. Olağanüstü takım. Mesai saatlerinin bir bölümünde bize katıldığınız için tekrar teşekkür ederiz. İnsanlar bu belgesel dizisini izlemek isterse nereye gidebilirler? Nasıl bulabilirler? Onlar ne yapar?

Joergen: [00:31:27] Evet, yani şu anda biraz fazla gizli. Korkarım ama o ekran cloud.com/series. Aslında, daha az hakkı iki kez kontrol etmeme izin verin.

Çok komik. Ah, dostum. Evet öyle. Peki. Mükemmel. Tatlı. Görmek,

MK: [00:31:48] yine, burada şu anda bile mükemmel şekilde kusurlu. URL'nin bu olup olmadığından tam olarak emin değiliz, ancak bu mükemmel.

Joergen: [00:31:55] Sanırım, sanırım bu kadar. Evet, bence bu. Tadını çıkar. Bu eğlenceli bir tane ve bir sonrakinin tadını çıkarın. Son bölüme çıkıyor.

MK: [00:32:03] Bekleyemem, nefesini tutarak bekle.

Joergen: [00:32:06] Yine de komik, çünkü bunu atlayabilirsiniz, ancak etkinlikten önce dört bölüm yapmayı planlıyorduk ve tabii ki dört bölümü bitiremedik. Yani biz gibiydik, Tanrım, sanırım üç. Peki. Daha sonra bir tane ekleyeceğim. Biliyorsun, hepsi mükemmel değil.

MK: [00:32:23] Hepimiz, sizin ve ekibiniz için mükemmel bir marka olmasını seviyoruz.

Mesai saatleri bölümünde bize katıldığınız için tekrar teşekkür ederiz. Bu bölümde hem sizden hem de belgesel dizinizi izleyerek ikinci elden bir şeyler öğrenmek büyük bir zevkti.

Joergen: [00:32:39] Tekrar teşekkürler. .